piątek, 22 czerwca 2012

Wycieczka w Pieniny.

Zamek Dunajec w Niedzicy.

13.06 wybraliśmy się na wycieczkę w Pieniny. Odwiedziliśmy Zamek Dunajec w Niedzicy oraz przespacerowaliśmy się po słynnej czorsztyńskiej zaporze.

- Panie Krzysztofie proszę uważać aby nie wpaść w tą przepaść!!
Wielu z nas ostrzegało terapeutę kiedy robił sobie pamiątkowe zdjęcie na tle rysunku namalowanego na zaporze. Złudzenie przepaści było bardzo przekonujące :)
Następnie udaliśmy się w rejs statkiem po jeziorze do leżącego na przeciwko Zamku Czorsztyn.

"Trzymajmy się żeby nas nie zwiało z pokładu!!"

Ukołysani rejsem i pięknymi widokami wsiedliśmy do autokaru i pojechaliśmy na obiad do restauracji "U Walusia". Jedzenie było przepyszne! Niektórzy z nas zamówili jeszcze po dodatkowym daniu innym zaś wystarczyły dwa główne :)
Odpoczęliśmy i zebraliśmy siły na kolejne wyzwanie jakim było zdobycie szczytu w Szczawnicy. Na przepiękną Palenicę wjechaliśmy kolejką. Wielu z nas nie pokonało lęku wysokości i pozostało na dole, rozkoszując się świeżym powietrzem podczas zwiedzania miasta. Tym którzy wyjechali, a następnie wyszli na sam szczyt towarzyszyły piękne widoki i wspaniała pogoda. Było cudownie! Spotkaliśmy innych pieszych turystów a na szczycie zrobiliśmy sobie pamiątkowe zdjęcie.
W Szczawnicy zakupiliśmy wiele wspaniałych pamiątek oraz smakowitych oscypków. Wycieczka była wspaniała a atmosfera w autobusie gorąca od wspólnych śpiewów i konkursów prowadzonych przez terapeutki oraz czytania legend pienińskich przez Panią Justynę. W wyśmienitych humorach powróciliśmy do zimnego i deszczowego Tarnowa.

Z niecierpliwością czekamy na kolejną tym razem "morską wyprawę" :))